مدیریت صنعتی علوم و تحقیقات استان کهگیلویه و بویراحمد

رضا گلستانی فر دانشجوی ارشد علوم و تحقیقات

مدیریت صنعتی علوم و تحقیقات استان کهگیلویه و بویراحمد

رضا گلستانی فر دانشجوی ارشد علوم و تحقیقات

پیاده سازی روش نموهموار

روش نموهموار

برای دانلود این نرم افزار بر روی لینک زیر کلیک کنید

برنامه نویسی این نرم افزار توسط خودم انجام گرفته

دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام
من الگوریتم گوشه شمال غربی احتیاج دارم
اما نمیتونم از لینکی که گذاشتید دانلود کنم:(
میشه لطف کنید به میلم ارسال کنید؟

پیشاپیش ممنون.
هم برای سایت خوبی که درست کردید و اطلاعات خوبی که میدید و هم برای میل:)
موفق باشید.

رسول سبزواری جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ق.ظ http://kbmodir.mihanblog.com

سلام دوست من
ببخشید من متوجه نشدم این نرم افزار چه کاربردی دارد اگه ممکنه راهنما آنرا به ایمیلم ارسال کنی؟متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد